Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 418 mieści się w budynku przy ulicy Jana Marcina Szancera 7, w Warszawie . Poniżej znajdują się wstazówki dojazdu a także opis dostępności naszych budynków.
Sposób dojazdu
Przedszkole mieści się w dwóch lokalizacjach, w budynkach wielorodzinnych przy ulicy Jana Marcina Szancera 5 i 7.
Dojścia piesze są od ulic: Walerego Sławka, Dzieci Warszawy i Tomcia Palucha.
Dojazd samochodem do budynku jest możliwy od ul. Dzieci Warszawy i Tomcia Palucha.
Najbliższa stacja PKP Warszawa Ursus znajduje się w odległości ok. 1 km. Dojście na perony jest możliwe za pomocą schodów stałych i windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych, wózków dziecięcych i rowerów znajduje się przy ul. Wiosny Ludów.
Najbliższe przystanki autobusowe znajdują się w odległości 200 m: Adamieckiego (kierunek: PKP Ursus-Koło Nr 129, PKP Ursus Niedźwiadek-Stegny Nr 187, Regulska-Pl. Narutowicza Nr 191, PKP Ursus Niedźwiadek-Metro Służew Nr 401, PKP Ursus Niedźwiadek-Centrum Nr 517), oraz 200 m (P+R Al. Krakowska-Nowe Bemowo Nr 220, Skorosze-Regulska Nr 207).
Najbliższe miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parkingu przy budynku przy ul. Szancera 9 w odległości 30 m od wejścia głównego do budynku przedszkola. Dojazd na w/w miejsce od ul. Dzieci Warszawy. Inne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością usytuowane są na chodniku przy supermarkecie „Warus” w odległości 200 m. W tym samym miejscu znajduje się również najbliższy postój taksówek.
Wejście do budynku
Przedszkole mieści się na parterze budynku wielorodzinnego.
Budynek przy ul. Szancera 7:
Wejście główne do przedszkola jest przez furtkę od strony ul. Szancera z poziomu terenu, również dla osób niepełnosprawnych, zadaszone. Drzwi wejściowe są jednoskrzydłowe (szerokość przejścia powyżej 90 cm, brak progów). Obok drzwi wejściowych, po prawej stronie znajduje się tablica informacyjna z nazwą placówki. Przejście do szatni dzieci jest przez wiatrołap.
Toaleta ogólnodostępna, nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych, znajduje się na parterze budynku, obok szatni dzieci.
W budynku nie ma innych pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych i oznaczeń brajlowskich . Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Możliwa jest konsultacja online po wcześniejszym umówieniu.
Tablica informacyjna jest usytuowana na parterze po lewej stronie od wejścia.
Możliwy jest wstęp do budynku z psem asystującym po wcześniejszym umówieniu się z dyrektorem.
Budynek przy ul. Szancera 5:
Wejście główne do przedszkola jest przez furtkę od strony ul. Szancera i Tomcia Palucha z poziomu terenu, również dla osób niepełnosprawnych, zadaszone. Budynek jest wielorodzinny, do którego prowadzą schody z poręczą i podjazd dla osób niepełnosprawnych. Drzwi wejściowe są jednoskrzydłowe, po obu stronach (szerokość przejścia powyżej 90 cm, brak progów). Obok drzwi wejściowych, po lewej stronie znajduje się tablica informacyjna z nazwą placówki. Przejście do szatni dzieci jest przez wiatrołap.
Toaleta ogólnodostępna jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych, znajduje się na parterze budynku, obok szatni dzieci.
W budynku nie ma innych pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych i oznaczeń brajlowskich. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Możliwa jest konsultacja online po wcześniejszym umówieniu.
Tablica informacyjna jest usytuowana na parterze po lewej stronie od wejścia.
Możliwy jest wstęp do budynku z psem asystującym po wcześniejszym umówieniu się z dyrektorem.